poniedziałek, 29 maja 2017

Kartka ślubna z kolekcji Marzenia Alicji / Wedding Card with Alice's Dreams

Witajcie kochani!
Hello, dears!


Wracam, żeby pokazać Wam nową kartkę z mojej ukochanej kolekcji Marzenia Alicji
Tym razem to kartka ślubna.
Tak ta piękna kolekcja jest bardzo zróżnicowana i pasuje do niemalże każdej okazji. 
Po raz kolejny zrobiłam kwiatek z foamiranu oraz dodałam odrobinę koronki, aby stworzyć wrażenie welonu panny młodej.  Mam nadzieję, że Wam się spodoba !

I'm back here to show you my new card with beloved Alice's Dreams papers. This time it's a wedding card. Yes, that gorgeous collection is very versatile and suits any occasion. Again I made some foamiran flowers to suit the paper and added some lace to create the illusion of bride's veil. Hope you'll like it!







Do tej kartki użyłam / 
For this card I used:

   


 

Życzę udanego tygodnia!
Uściski! Olga
Have a nice week!
Hugs! Olga







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz