wtorek, 24 maja 2016

Do Not Waste Your Time by Virág

Hello Sweet Friends Here Again!

I don't use dark paper as a background so often, but I wanted to train myself and give a try. 
This was the first time when I have used the Mr. & Mrs. Black paper collection. I always realize that my real style is so close to the vintage looks. I really loved to create this layout. 
I hope you like it. 

Witajcie ponownie!
Nie używam ciemnych papierów jako tła zbyt często ale chciałam sobie dać szansę na spróbowanie.
To był pierwszy raz gdy użyłam papieru z kolekcji Pan i Pani Black. Zdaję sobie sprawę, że mój styl zbliżony jest do stylu vintage. Bardzo podobało mi się tworzenie tego layoutu. Mam nadzieję, że podoba się Wam.



Here are some close ups about the project: 
Oto kilka zbliżeń projektu:






Products I used for this project: 
Uzyłam:





Don't miss our monthly challenge!
I hope I can meet with your monochromatic project here.

Nie zapomnijcie naszym wyzwaniu!


Thank you for stopping by and reading my post!
See you in June...

Dziękuję, że zatrzymaliście się i przeczytaliście mój post!
Do zobaczenia w czerwcu...



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz