środa, 9 marca 2016

Pamiątki Chrztu Św. / Christening Day Cards

Dzisiaj chciałabym podzielić się pamiątkami, które przygotowałam z okazji Chrztu Świętego.
Pierwsza to pamiątka w kształcie księgi, do ozdobienia której wykorzystałam papier z kolekcji List Miłosny.

Today I would like to share Christening cards. The first one is a book card style card. To decorate the book card I used paper from Love Letter collection.



Christening gown I die cut from cream, textured cardstock with embossed florals.


Różowe serdeuszka wycięłam z papieru z kolekcji Primo.

Litlle pink hearts I die cut from paper form Primo collection.

Kartkę księgę zrobiłam wg tutorialu Renate.
I made my book card thanks to Renate's tutorial.

Bardzo spodobały mi się sukienki wycięte z ozdobnego kartonu dlatego przygotowałam dodatkowo dwie kartki.

Since I liked a lot Christening gowns die cut from textured cardstock I made two more cards.


Do przygotowania pierwszej kartki użyłam papier z kolekcji Mr&Mrs Black i biały karton tłoczony.

On my first card I used a paper from Mr&Mrs Black collecion and white textured cardstock for a gown.




Do przygotowania drugiej kartki użyłam papier z kolekcji List Miłosny oraz kremowy karton.

On my second card I used a paper from Love Letter collection and cream textured cardstock for a gown.



Products I used:







Serdecznie zapraszam na nowe wyzwanie Wiosna z dodatkiem fioletu.

Please join in our new challenge Spring with a touch of purple.


Pozdrawiam!
Thank you for topping by!
Joanna


3 komentarze :