czwartek, 31 marca 2016

Flower Field of Happiness by Virág with video tutorial


Hello! I am so happy to meet you here again.

As you may know, March is about purple in Studio75. Our new collection is about purple and flowers.
I would like to show you my new layout that was made with the fantastic papers of our Lavender Morning collection.

I would like to share with you a short story. My name is Virág, which means flower in Hungarian. 
My family name is Réti, which means meadow. Thanks to the meaning this name connection sounds funny in Hungarian, but unique. 
This story inspired my new layout, because on this page I am a flower (Virág) on the handmade paper flower meadow. 
So it is full of me. :D


Witajcie! Cieszę się, że mogę spotkać się tu z Wami ponownie.
Temat marcowego wyzwania Studio75 nawiązuje do koloru fioletowego. Najnowsza kolekcja jest kwiatowo fioletowa. Chciałabym pokazać Wam mój nowy layout, który wykonałam z fantastycznej kolekcji Lawendowy poranek.
Chciałabym podzielić się z Wami krótką historią. Nazywam się Virag, co oznacza po węgiersku kwiat. Na nazwisko mam Reti, co oznacza łąkę. Takie połączenie brzmi śmiesznie w języku węgierskim ale jest wyjątkowe. Ta historyjka zainspirowała mnie do stworzenia nowego LO, ponieważ jestem tu ja kwiat (Virag) na łące z kwiatów z papieru czerpanego.
To jestem cała ja :D 




I also prepared a video tutorial for this layout. You can follow the whole creative process step by step.
I hope you enjoy it! 

Przygotowała video tutorial dla tego projektu. Możecie prześledzić cały proces twórczy krop po kroku.
Mam nadzieję, że podoba się Wam!



Here are some close ups:
Oto kilka zbliżeń:


The wonderful paper flowers are made by my sweet little sister. <3 

Cudowne papierowe kwiaty wykonała moja mała słodka siostrzyczka <3






Thank you for reading my post!
Have a good week with a lot of inspiration and crafty time!

Dziękuję za przeczytanie mojego postu!
Miłego tygodnia, wielu inspiracji i czasu na tworzenie!





Products I used:
Użyłam:








3 komentarze :

  1. Oh wouw. This is so beautiful, beautiful colors and flowers. I love flowers.
    Hugs sabine

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wouw. This is so beautiful, beautiful colors and flowers. I love flowers.
    Hugs sabine

    OdpowiedzUsuń
  3. Super awesome job Virag!!I believe one of your best ever!!Thank you for the inspiration!!

    OdpowiedzUsuń