środa, 30 grudnia 2015

My Little Guy 8x8 Layout by Amy

Goodmorning everyone, 
This will be my last post for this amazing design team I had the pleasure to work with all the beautiful papers Studio 75 offers. For this layout I used my all time favorite collection
 "Mrs & Mr Black" it has all the neutrals in it which I absolutely adore!
Thank you so much for believing in my work Aneta I loved working with your papers.

Witam Wszystkich,
To będzie mój ostatni post dla tego niesamowitego DT, dla którego miałam przyjemność pracować z tymi wszystkimi pięknymi papierami Studio75. Do tego LO użyłam mojej ulubionej kolekcji Pan i Pani Black.
Dziękuję bardzo za wiarę w moją pracę Aneta, kochałam pracować z Twoimi papierami.

My Little Guy: 




Studio 75 products used / Użyłam:
Pan i Pani Black bloczek 15x15cm
I used all the papers in the collection + the 6x6 paper pad. 

If you love the papers I used and can't get a hold of them you could enter our Challenge #12 "mood board" this month and win store credit. 

Jeśli kochasz papiery i nie możesz bez nich wytrzymać możesz wziąć udział w naszym aktualnym wyzwaniu # 11 i wygrać bon na zakupy w sklepie Studio75 

Thank you so much for your visit and I'd like to wish you a wonderful & inspiring day! 
Love 

Dziękuję za wizytę i życzę Wam pięknego i inspirującego dnia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz