piątek, 11 grudnia 2015

Happy Smile Layout by Amy

Goodmorning everyone, 
Today it's my turn again to show you a layout I made with the lovely Rosalie in the GardenWinter Morning  & Splash It! collections. As maybe some of you know I love to combine collections like I did here and in my last layout. The picture I used you have probably seen before as I love to scrap it so much. It's of my sweet mom & uncle when they were little kids. 

Dzień dobry Wszystkim,
dziś ponownie moja kolej by pokazać Wam layout, który przygotowałam z pięknych papierów Rozalia w ogrodzie, Zimowy poranek i Splash it! Być może niektórzy z Was wiedzą, że lubię łączyć różne kolekcje w jednym LO. Zdjęcie, którego użyłam prawdopodobnie już widzieliście wcześniej, uwielbiam z nim pracować. To moja słodka mam i wujek gdy byli dziećmi.


Happy Smile:   

First I started with the red Splash It! background paper where I layered the brick paper from the Rosalie in the Garden collection on top of. Then I tore the brick paper and used the other side of it on the middle of my page. 

Najpierw zaczęłam od bazy, którą jest czerwony papier z kolekcji Splash it! a następną warstwa, to papier z cegiełkami z kolekcji Rozalia w ogrodzie, który jest tłem. Na środku pracy umieściłam przedartą drugą stronę arkusza z cegłami.

Let's have a closer look: 
Zobaczmy z bliska:




On top of that I sprayed with two Lindy's Sprays and pasted a Prima Stencil to finish it. 
Later on I added some flowers, chipboard and a cute Prima resin bird. 

Na wierzchu użyłam mgiełek i pasty strukturalnej. Następnie dodałam kilka kwiatów, tekturek i ptaszka z żywicy.




Studio 75 products used: 
Użyłam:

Zimowy poranek 02
Splash it 02
Rozalia w ogrodzie 03

If you love the papers I used and can't get a hold of them you could enter our Challenge #12 "mood board" this month and win store credit. 

Jeśli kochasz papiery i nie możesz bez nich wytrzymać możesz wziąć udział w naszym aktualnym wyzwaniu # 11 i wygrać bon na zakupy w sklepie Studio75 
Thank you so much for your visit and I'd like to wish you a wonderful & inspiring day! 
Love 

Dziękuję za wizytę i życzę Wam pięknego i inspirującego dnia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz