środa, 10 czerwca 2015

Wedding Mini Album by Amy

Good morning everyone,
Today I have something else for you then a layout!
I made a mini album all from scratch with some filt, fabric and cardboard and of course the beautiful
 Love Letter collection.
My husband and I got married in 2012 after we been together for 12 years and I still wanted to make something like a mini for quit some while now.
And now I think I'm hooked.

Witam wszystkich,
dziś mam coś innego niż LO.
Przygotowałam mini album, cały od podstaw z tkanin, tektury oraz pięknej kolekcji List miłosny.
Mój mąż i ja pobraliśmy się w 2012 roku po tym jak byliśmy już razem 12 lat i chciałam zrobić coś w rodzaju mini od czasu do czasu. I teraz jestem już uzależniona.

Wedding Mini Album: 
Ślubny mini album: 


I need to put some more pictures & text in it but that will take some time but for now it's the way I like it to be. 

Muszę umieścić wewnątrz więcej zdjęć i tekstu ale to zajmie trochę czasu ale jest taki jaki lubię.

The inside of the album:

Wnętrze albumu:




Studio 75 products used: 
Użyłam:
Zestaw papierów List miłosny 12x12
Mały zestaw papierów List miłosny 6x6
List miłosny 05
List miłosny 06

List miłosny 07
I really hope I inspired you to make a mini album yourself you can find examples all over the world wide net! 

Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do stworzenia mini albumu.

If you love the papers I used and can't get a hold of them you could enter our Challenge # 6 this month and win store credit. 

Jeśli kochasz papiery i nie możesz bez nich wytrzymać możesz wziąć udział w naszym aktualnym wyzwaniu #6 i wygrać bon na zakupy w sklepie Studio75



Thank you so much for your visit and I'd like to wish you a wonderful & inspiring day! 
Love 

Dziękuję za wizytę i życzę Wam pięknego i inspirującego dnia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz