piątek, 25 kwietnia 2014

Bliźniaczki /The Twins


Witajcie!

Czy pamiętacie dwa tagi, które pokazałam Wam zeszłym miesiącu? Wykonałam je wówczas z dwóch papierów pochodzących z dwóch kolekcji: "Mała Czarna" oraz "CraftLove". Tak mi się spodobały, że postanowiłam dorobić jeszcze dwa i te chcę Wam dziś pokazać.


Hi everybody!


Do you remember my two tags that I showed you last month? They're made of Little Black Dress and CraftLove collections. I liked them so much that I decided to make two more. And I want to present them today.




Tym razem dodałam trochę więcej różowego koloru i pomimo, że czarny nadal dominuje, wydaje mi się, że wyglądają romantycznie i spodobają się wielu dziewczynom.

This time I added some more pink colors and despite the fact that black still dominates I think they look romantic and many girls would like them. 




Podarowałam je wyjatkowym kobietom, mam nadzieję, że zachowają je na pamiątkę :)

I gave them to nice, special women and I hope they keep them as a nice souvenire.


Użyłam:

I used:








1 komentarz :