wtorek, 12 listopada 2013

Nowalinka gościnnie cz.2 / GD Nowalinka vol. 2

Pierwsza praca to scrap z typową "Córeczką tatusia" w roli głównej ;)
Na bazę wybrałam drewnopodobny papier Rozalkowy nr 01, który w dużej części przykryłam centralnie - nawiasowym nadrukiem z nutami wyciętym z papieru 02.
Dorzuciłam tagi z arkusza 05, czerwone fragmenty z papieru "Sunchine love" 03-04 - pod drewnianym napisem.
Girlanda pilnowana przez ptaszki to pasiasty papier świąteczny nr 04.


Po dwóch stronach umieściłam kwiatki wykonane z białego płótna kraftowego- tu miałam więcej zabawy, bo dodałam mgiełki turkusowej i pobawiłam się w modelowanie ręczne - to płótno jest wyjątkowo plastyczne, przyjmuje idealnie preparaty barwiące i daje się fantastycznie ciąć i formować, nie tracąc nic ze swojej wytrzymałości :)





Na blejtramie z przyjaciółkami zaczęłam od świątecznego papieru jako bazy nr 02 - spodobał mi się dzięki swojemu dosyć neutralnemu odcieniu z delikatnym wzorem. Z jego drugiej, zielonej strony wycięłam listki i gałązkę, które umieściłam w kilku miejscach pracy.


Do tego tag z bratkami z arkusza 05, papier z nutami 03, jasne róże 01, narożniki 06 i fragment ze znaczkiem pocztowym z dodatku z cyframi.



Pozdrawiam, 
Nowalinka


2 komentarze :