czwartek, 19 września 2013

Rozaliowe inspiracje z Wiosanką / GD Wiosanka with Rosalie creations.

Witajcie!
Na północy Polski mamy już brzydką, mokrą jesień więc na poprawę humoru przygotowałam dla Was dwie letnie prace. Obie stworzone z cudownej Rozalii w ogrodzie...
Pierwsza to karteczka urodzinowa, na bardzo szczególne urodziny ;-)

Hi!
On the north of Poland we already have  ugly, wet fall, so I prepared two summer projects for You - for the consolation :-) Both of them are made of wonderful Rozalie in the garden...
The first is the birthday card, for a very special birthday ;-)


Do kartki dołączyłam maleńki prezent - zakładkę wykonaną z tych samych papierów. Uwielbiam rozaliowe papierki ze wzorem cegiełek i bielonych desek!

I added a small present to the card - a bookmark made of the same papers. I love Rozalie's papers with bricks and bleached boards!



A moja druga praca to limonkowo - brzoskwiniowe LO.
Wspominam sobie te piękne czasy, kiedy po raz drugi zostałam młodą mamą... Było lato, byłam szczęśliwa i radosna. To był piękny okres :-)
Na pracy ponownie królują papiery z motywem desek i cegieł :-)

And my second project is the lime and pear layout.
I remember these wonderful times, when I become a young mom for the second time... It was a summertime, I was so happy and joyful. It was a great time for me :-)
And once again in this project we can see the papers with boards and bricks :-)


Pozdrawiam serdecznie!

Greetings!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz