sobota, 22 czerwca 2013

Weekend z Kasią Tomaszewską - Worqshop - cz.1 / Weekend with GD Worqshop - vol.1

Witajcie, mam na imię Kasia i na co dzień znajdziecie mnie na blogu worqshop. Od kilku lat mieszkam w  Turcji, w niesamowicie interesującym i eklektycznym Stambule. Codzienność jest tu ciekawa i zawsze dzieje się coś wartego uwiecznienia, a ja mocno wierzę w to, że nawet najmniejsze i niepozorne chwile zasługują na uchwycenie na scrapie czy w albumie :) Poza scrapowaniem, kartkowaniem i blogowaniem uwielbiam gotować i próbować nowych przepisów, jestem uzależniona od planowania i spisywania niekończących się list rzeczy do zrealizowania i nie wyobrażam sobie życia bez biegania:)
Hey! My name is Kasia and most of the time you will find me on my blog called worqshop. I'm Polish, but for last 2 years I've been living in Turkey, in magical and eclectic Istanbul. I love the everyday life in here and it always bring me something worth documenting! I believe that even tiny memories deserve to be captured and I love doing it through scrapbooking projects! Beside scrapbooking, card making and blogging I love cooking and my kitchen is always a place where I experiment a lot! I'm addicted to planning and a good to do list is my best friend. I can't imagine my days without running, it's been my biggest, life changing discovery :)
Strasznie się cieszę z możliwości gościnnego projektowania dla Studio 75, z papierów przygotowałam mini album i kartkę i powiem Wam po cichu, że kolekcja ''Sunshine Love'' podbiła moje serce! Papiery świetnie spisały się przy lekkich, wakacyjnych pracach, są pełne słońca i cudownie łączą intensywne, wesołe kolory i lekkość lata! Super pracowało się na nich z mediami, bez problemu poradziła sobie z nimi maszyna do szycia i Silhouette, a poszczególne wzory i kolory świetnie się łączą! 
I'm so happy to be a guest here, on Studio 75 blog! I created a mini album and a card using the beautiful papers from ''Sunshine Love" collection, and let me tell you- I fell in love with these papers! They are great for light, summer projects, the colors are great mix of bright and calm shades and patterns are so cool and trendy! They worked very well with medias, the sewing machine and Silhouette had no problems with them and all the papers mix and match so well together!

Piękne kolory i wzory papierów z kolekcji Sunshine Love szybko wprawiły mnie w twórczy nastrój i na rozgrzewkę przygotowałam szybką kartkę: 

The beautiful colors and patterns in Studio 75 "Sunshine Love'' collection quickly put me in creative mood and I started with this simple card:



Wykorzystałam tu papiery 15cmx15cm które świetnie spisują się przy tworzeniu kartek oraz papier z elementami do samodzielnego wycinania. Chciałam nieco rozjaśnić kartkę, dodałam więc promienie wycięte z papieru w żółte zygzaki i przyszyłam je na kawałku kalki technicznej.


I used papers from small paper pad and sun and cloud which I hand cut from this paper. I wanted to add something to brighten up my card so I cut some trendy rays from the yellow chevron paper and sewn them on piece of vellum with my sewing machine. 




Dodałam kilka cekinów i przymocowałam wycięte słońce i chmurkę za pomocą kropeczek 3d. I już, kartka gotowa w niecałe 10 minut!

I added some sequins for extra spark and adhered hand cut sun and cloud with 3d dots. And that's it, summery and happy card done in 10 minutes!
*******
Dziękujemy Ci Kasiu za świetną relację oraz piękne insiracje, i zapraszamy na kolejną inspirację już jutro. 
Kasia, thank You a lot for great description and wonderful creation. 
You are welcome to visit us tommorrow and another gorgeous project by Kasia  - Worqshop. 

2 komentarze :