piątek, 24 maja 2013

W temacie uroczystości kościelnych


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam kartki, które przygotowałam na uroczystości kościelne. Sięgnęłam po kolekcję "Special Moments" zaprojektowaną przez Novinkę. Dzięki delikatnym wzorom, jasnym pastelom, każdy projekt wydaje się być lekkim jak piórko.

Wpierw przed Wami kartki na chrzciny dla chłopca i dziewczynki.

Hello my dears!

Today I'd like to present some cards for ecclesial occassions. Of course I reached for the "Special Moments" collection designed by Novinka. Thanks to its delicate patterns, pastel colours each project seems to be light as feather.

First, I present two cards for christening party for a boy and a girl.




Jak widzicie, na kartce dla dziewczynki jest koronka i wstążeczka różowa a dla chłopca dodałam niebieską.


As you see I added a pink robbon and delicate lace on a card for a girl and a blue sweet ribbon for a boy.




I jeszcze jedna kartka, tym razem na komunię świętą dla chłopca.


And one more card for a boy for a Holy Communion.



Tutaj również wykorzystałam kolekcję papierów "Special Moments". We wszystkich pracach dodałam digi stemple, które również projektuje Nowinka.



I also used the "Special Moments" collection here and digi stamps by Novinka.



Użyłam:



I used:





 








3 komentarze :