środa, 5 grudnia 2012

Słodki notes

Witajcie :)

Przychodzę dziś do Was z inspiracją, którą wykonałam przy użyciu nowej kolekcji Studio75 "Sweet Home", płótna craftowego oraz dodatków: tekturowego domku Sweet Home i satynowej różowej tasiemki.

Płótnem craftowym okleiłam notes w twardej prawie a następnie przyozdobiłam całość tasiemką i materiałami z kolekcji Sweet Home. Okienko w domku podklejone jest od spodu papierem 100% brokatu.




Domek po pomalowaniu cienką warstwą gesso ozdobiłam holograficznym embossnigiem na ciepło, czego niestety za dobrze nie widać na fotkach.



Wspaniale pracuje się z płótnem craftowym, jest idealne do takiego oklejania jak i do wielu innych kreatywnych rozwiązań.


Z przyczyn technicznych niezależnych od Studio75 póki co sklep pod swoim stałym adresem jest niedostępny ale zapraszamy na Allegro- o TU i liczymy, że problem ze sklepowym serwerem  zostanie jak najszybciej rozwiązany a wówczas będę mogła podlinkować materiały, których użyłam w swojej inspiracji.

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)


6 komentarzy :

  1. Już u Novinki na blogu napisałam, ale nie zaszkodzi i tutaj - pięknie prezentują się papiery, światowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale cudo! Płótno craftowe wygląda niesamowicie a papiery to prawdziwa wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczny notes na tych super papierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatność niby muśnięcie skrzydeł motyla na parapecie okna, śpiew ptaka, miejsce w sercu które czeka na wypełnienie...wszystko to zamyka się w dwóch słowach SWEET HOME..a dom Twój przecież tam, gdzie serce Twoje... dlatego te papiery są tak MAGICZNE!!! notes tę magię ilustruje w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny notes:) Taki z moich marzeń:) zapraszam w odwiedziny do siebie:)

    OdpowiedzUsuń