wtorek, 3 lipca 2012

Pozlotowo...

W zeszłą sobotę Studio75 gościło na Zlocie Scrabookingowym w Warszawie. Jak się zapewne domyślacie pogoda dopisała, aż zanadto ;) 
Dziękujemy Wszystkim odwiedzającym nasze stoisko.  Dziękujemy serdecznie za udział w naszych dwóch konkursach  oraz mini warsztatach, które prowadziła Ladybug.

Poniżej migawki ze stoiska i warsztatów.









Oraz nagrodzone prace w konkursach.
"Brokatowo mi" wygrała świetna i przestrzenna praca Funii


Konkurs na magnes o tematyce "niekuchennej" wygrała praca mamy nicolki


Konkurs na magnes o tematyce "kuchennej" wygrała praca moniki jacka 

Raz jeszcze gratulujemy ;) 
oraz zapraszamy już 6 lipca 
na nasze stoisko 
na 
II DLWC we Wrocławiu.



5 komentarzy :

  1. Aj,jak ja strasznie żałuję ,że się spóźniłyśmy...przez to nie doniosłam na czas mojego kuchennego magnesu :( Mimo wszystko gratuluję zwyciężczyniom-odbiję sobie za rok :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytasnko o ta prace brokatowa - te liscie i kwaty to jakis stempel??? bo sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. które dokładnie prace, bo jest ich kilka ;)

    OdpowiedzUsuń